De programmering van VOX-POP wordt mede-verzorgd door een jaarlijks wisselende groep van getalenteerde studenten. Sinds 2016 organiseren zij iedere 6-8 weken een CLOSE UP: avonden waarin een maatschappelijk thema onder de loep wordt genomen door academici, professionals en kunstenaars. Ook dit jaar staan de student-programmakers klaar om jullie weer van verassende programma's te voorzien waar we samen de verdieping in gaan. Op donderdag 6 juni presenteren zij al weer hun vierde CLOSE UP! Meer informatie over de inhoud van het programma vind je binnenkort op deze pagina.
Kerngegevens van evenement CLOSE UP#7.4
6 juni 2024

Onze student-programmamakers

Ieder jaar gaat een groep talentvolle studenten aan de slag bij VOX-POP. Via een talent- ontwikkelingsprogramma doen zij ervaring op als cultureel programmamaker. Ze leren een programma te cureren en te produceren, van redactie tot productie. Hieronder vind je een overzicht met hoogtepunten van de student-programmamakers van afgelopen jaren.